Kies voor vrede, niet voor oorlog
De Lemmings krijgen een geheim wapen van het Canadese leger in handen: iedereen die erdoor geraakt wordt, wordt geweldloos. Ze gebruiken het wapen om Grizzy in een lieverdje te veranderen.