Elektro Boswachter Lemming
Grizzy stuit op de elektronische versie van het Boswachter Lemming speeltje die alle bewegingen kan nadoen die je het aanleert; net als een slimme robot. Grizzy ziet meteen de mogelijk van een robot die snel en precies klusjes opknapt.