Dwars door muren
De Lemmings ontdekken een topgeheim prototype van het Canadese leger, waarmee je door vaste objecten kunt gaan, gedurende een paar seconden. Hoe kan Grizzy voorkomen dat de infiltrerende Lemmings zijn pot chocoladepasta stelen?