Gewichtsloze beer
Voordat Grizzy een dutje gaat doen, zet hij het eten achter slot en grendel in de kast, zodat de Lemmingen er niet bij kunnen. Om te zorgen dat ze het slot niet kunnen forceren, gooit Grizzy al het gereedschap in het ravijn.