Voorouder beer
Grizzy en de Lemmings ontdekken een oeroude indiaanse tafel met de kracht om je gebeurtenissen uit het verleden te laten zien. Ze herleven de eerste prehistorische confrontaties van hun ouders en leren dat chocoladepasta lang lang geleden was uitgevonden.