Dag Dag Bellum
De burgemeester wordt afhankelijk van de Powerpuff Girls als zijn assistente Miss Bellum vertrekt. De meisjes nemen per ongeluk de gevaarlijke Bianca Bikini aan! Als Bianca de Powerpuff Girls gevangen neemt moet de burgemeester iets doen.