Prinses Buttercup
Als Buttercup veel tijd doorbrengt met een groepje gemene skatemeiden, de 'Derbytantes', zijn de Powerpuff Girls voortaan met hun tweetjes. Dit is geweldig nieuws voor Prinses Meergeld die graag de plaats van Buttercup wil innemen.