Sneeuwmaand
Als Blossom haar date weet te ontwijken dankzij een sneeuwstorm gebruikt ze haar ijsadem om het weer langer koud te laten blijven. Townsville komt in een eeuwigdurende winter terecht, compleet met verschrikkelijke sneeuwmonsters!