De rimpelkuch oudjes
Omdat de meiden niet meer de kleinsten van de klas willen zijn vragen ze Professor Utonium om een drankje waarmee ze ouder worden. Ze drinken teveel en veranderen in oude dametjes wat hen een makkelijk doelwit maakt voor Mojo-Jojo!