Het onheilspellende happertje
De meisjes krijgen een voorspeller die de toekomst voorspelt als ze het hun geheimen toevertrouwen. Al snel geloven ze alle voorspellingen totdat hij aangeeft dat de Powerpuff Girls vernietigd zullen worden. De meiden moeten nu voorkomen dat dit uitkomt.