De tiara tiran
Bubbles is overenthousiast als ze aan de Townsville Schoonheids- Talenten- en Vaardighedenwedstrijd meedoet maar haar humeur wordt verpest door Blossom en Buttercup. Een mysterieuze tiara veroorzaakt problemen tussen de deelnemers.