Ontsnapping van Monster Eiland
Als Bubbles twee kaartjes wint voor hun favoriete band de Gevoelige Schoffiez maken Blossom en Buttercup ruzie om het tweede kaartje. Het vliegtuig van de burgemeester stort neer op Monster Eiland en de meisjes moeten de situatie redden!