Nepriznati genij
Kada Caltechov geolog Bert osvoji MacArthurovu stipendiju za genije, Sheldon puca od ljubomore. U međuvremenu, Howard pronađe staru akcijsku figuru Stephena Hawkinga na daljinsko upravljanje koju je sam izumio.