Reorganizacija odnosa
Nakon što Penny osjeti da je Leonard uzima zdravo za gotovo, odluči otići na wellness-vikend s Amy ostavljajući Sheldona da glumi neočekivanog mirotvorca. U međuvremenu, Howard i Raj pokušavaju popraviti škripavu dasku u dječjoj sobi.