Inkubacija moždanih stanica
Nakon uspješnog eksperimenta kojim kombinira njihove gene, Sheldon ne preže ni pred čim kako bi uvjerio Amy da bi se trebali razmnožavati. Usto, Raju je neugodno reći ekipi čime se bavi nova žena s kojom se viđa.