Daljnja manipulacija lokomotivom
Leonard i Howard pokušavaju odvratiti Sheldonu pozornost kartama za povijesnu željeznicu kad on usporava napredak njihova upravljačkog sustava. Penny i Amy izvedu Bernadette ostavljajući Raja i Stuarta da se brinu za Halley.