Šah sa zajedničkom imovinom
Kad se Leonard i Sheldon posvađaju oko skrbništva nad njihovom zajedničkom imovinom, uslijedi bitka. Usto, Raj i Stuart se natječu tko će biti najkorisniji za vrijeme Bernadetteinih posljednjih tjedana trudnoće.