Šarada s Comic-Conom
Kada Raja otac razbaštini, on zaduži Sheldona da se brine o njegovim financijama kako bi mu pomogao izaći iz duga. Usto, Penny razmišlja da se pridruži Leonardu na Comic-Conu.