Superman zamoli poručnika Andersona da istraži Ally Allston, a Lois dobiva vrlo uznemirujuće vijesti. U međuvremenu, Lois pomaže Lani da se pripremi za dobru borbu. Naposljetku, Jordan je još uvijek ljut na Jonathana jer mu je lagao.