Umorna Lois bdije uz Supermanovu postelju. Jonathan i Jordan nastavljaju brinuti se za svog oca, koji se sada čini više ljudski nego ikad prije. John Henry i Natalie zajedno traže najbolju obranu od moći Ally Alston.