Lois traži pomoć svog oca, umirovljenog generala Lanea, kad se Clarkove vizije pogoršaju tijekom žestokih rasprava s Jonathanom i Jordanom. U međuvremenu, Lana dijeli svoje frustracije s Kyleom.