Lana, Kyle i Sarah pripremaju se za Sarin petnaesti rođendan, ali stvari na kraju ne idu tako glatko kako su se nadali. Clark se bori s osjećajem krivnje zbog onoga što se dogodilo Johnu Ironsu.