Lois i Chrissy traže Loisinu sestru Lucy, dok Jonathan i Jordan postaju sve uznemireniji kako se Clarkove bolne vizije nastavljaju. U međuvremenu, Lana, Kyle i Sarah doručkuju kao obitelj i razgovaraju o Sarinom nadolazećem 15. rođendanu.