Clark i Lois ne slažu se u vezi s najboljim načinom kako otkriti je li Ally Allston otišla u Obrnuti svijet. U međuvremenu John Henry dolazi do iznenađujućeg otkrića, a Lois kreće u potragu za Lucy.