Nastavljamo tamo gdje smo stali s Clarkom koji levitira ispred Lane. U međuvremenu se Jordan i Jonathan pitaju jesu li im Lois i Clark rekli cijelu priču. Naposljetku, Natalie se trudi natjerati Saru da prizna Jordana.