Kuharica i stručnjakinja za wellness Sophia Roe vodi Selenu kroz nepoznati teritorij s biljnim piknikom od tofu salate, okruglica od gljiva i salate od batata, dokazujući koliko ukusna vegetarijanska hrana može biti.