Vrijeme je za pravu večeru s plodovima mora dok teksaški sunarodnjak Aarón Sánchez vodi Selenu kroz sastavljanje slasnog tornja od ravigota od rakova do cevichea od jastoga i manga. Oh, sviđa vam se, ha?!