Kandidat za nagradu Jamesa Beard, Richard Blais, na zadatku je da vrlo poseban rođendan učini velikim uspjehom. Uz Seleninu mlađu sestru Gracie koja glumi njezinog glavnog kuhara, vrijeme je da se pozabavimo nachosima i sladoledom!