Ambasador talijanske kuhinje Fabio Viviani pridružuje se Seleni na festivalu ugljikohidrata ispunjenim njegovom prepoznatljivom pizzom iz tave, focacciom i džemom od rajčice na tostu – savršenu mezu za večer igara kod Selene!