Renomirana stručnjakinja za hranu Padma Lakshmi počastit će Seleninu ekipu ženskim brunchom u južnoindijskom stilu, sa slatko-kiselim curryjem od škampa, kokosovom rižom i – jer brunch ne bi bio ništa bez ukusnog pića – domaćim masala čajem.