Legendarni kuhar Jamie Oliver javlja se s druge strane bare kako bi pomogao Seleni da se pripremi za svoje omiljeno doba godine, podižući božićni ručak na višu razinu s dukkah pečenom piletinom, desertom od jagoda, šlaga i puslica i još mnogo toga.