Autorica najprodavanijih kuharica Ayesha Curry uči superobožavateljicu Selenu kako napraviti vrhunsku mezu za gledanje utakmice od vrućih medenih sendviča s piletinom, slanutka sa slatkim čilijem i datulja umotanih u pršut.