Whitney i Andrew pokušavaju svoju kemiju prenijeti u stvarni svijet. Bela pretjeruje u organizaciji Foxyna velikog trenutka. Kimberly prati Canaana na banket povodom nagrada Econa. Leighton posjećuje ženski centar i Aliciu.