Tijekom tjedna otvorenih vrata, Bela prima štrebersku prijateljicu Priyu, koja je iznenađujuće zasjala. Leighton se priprema outati tati. Kimberly traži sličnost s Jacksonom, a Whitney nalazi kemiju s partnerom iz labosa.