Dok se bore sa svojim novim statusom cinkarošica u kampusu, Bela pokreće isključivo ženski humoristički magazin, Whitney se upušta u život izvan nogometne sezone, a Kimberly pokušava nadoknaditi izgubljenu stipendiju uz Leightoninu neočekivanu pomoć.