Dok Leighton uživa u dobrim stranama izlaska iz ormara, Bela se fokusira na niskog frajera. Whitney pokušava proširiti svoje horizonte pohađajući teško predavanje, a Kimberly razmišlja o novom rješenju svojih novčanih problema.