Bela i Leighton organiziraju seksi prikupljanje sredstava kako bi se dodvorile Theti i ponovno vratile na studentske zabave. Kimberly pokušava pronaći drugog supotpisnika za svoj kredit, dok se Whitney osjeća ugroženom zbog Canaanove nove suradnice.