Bela se trudi proširiti doseg „Foxyja“ prije njegova objavljivanja. Jackson poziva Kimberly na predavanje. Canaan pita Whitney da mu bude djevojka... Ali ona je mislila da već hodaju. Leighton biva prozvana.