Bela grabi priliku kada kasnonoćni komičar posjeti kampus. Kimberly pokušava dokazati da je Jackson nije nakljukao lijekovima. Whitney se trudi pridonijeti grupnom zadatku. Leighton progoni brucošicu... Koja je podsjeća na nju samu.