Hakiran
Nina ne voli nogomet pa odlazi po rekvizit za drugu igru. U međuvremenu Roberto igra golmana, ali nakon što ga lopta pogodi par puta previše, sklopovi mu se kvare, a on pošašavi. Brzo! Neka netko popravi Roberta!