Elin piknik
Izbija pravi kaos kad Nina dovede svoje prijatelje mrave na Elin piknik. Eli, Pocoyo i Pato žele da mravi odu, ali Nina ne želi otjerati svoje prijatelje. Do čega će sve to dovesti?