Skliski Pato
Pato se jako nauljio i postao toliko sklizak da se niti ne može igrati s prijateljima. Na početku mu je zabavno, ali ubrzo otkriva da previše ulja ima svojih mana. Hoće li Pato uspjeti opet imati normalno perje?