Kuća boja
Eli ima novu kuću i želi je obojiti u ružičasto, a pomažu joj Pocoyo i Pato. No oni je žele obojiti u drugu boju. Timski rad traži kompromis! Jedno je sigurno, morat će pronaći način da oboje kuću u boju koja se svima sviđa.