Dinomat
Pato iskušava Pocoyov novi izum, Dinomat i pretvara se u dinosaura! Pocoyu se sviđa novi ljubimac, ali nije lako brinuti se za dinosaura. A naročito kad se i Eli transformira. Što će im se dogoditi?