Sjajan pogodak
Pocoyo i Nina igrali su tenis dok Pato nije odlučio zamijeniti tenisku loptu košarkaškom. Eli se pridruži i uvodi ragbijaška pravila. Običan teniski meč prerasta u apsurdnu kombinaciju sportova.