Prezaštitnički Roberto
Nakon što se Nina blago ogrebala tijekom igre, Roberto postane opsjednut njenom zaštitom. No ubrzo pretjera, a jadna se Nina više ne može zabavljati s Pocoyom i prijateljima. Što da učine?