Kad zajedljiva stand-up komičarka prijavi da je bila seksualno napadnuta na zabavi svoje prijateljice, tužitelj odlučuje o njezinoj vrlo upitnoj prošlosti, a reputacija zamagljuje osudu i odbacuje sve optužbe protiv osumnjičenog.