Nakon što bračni par otkrije da je njihovo novorođenče gluho, odlučuju se na operaciju kohlearnog usatka kako bi ispravili bebin hendikep. Kad surogat majka koja je nosila dijete, a koja je igrom slučaja gluha, sazna tu vijest, otme bebu da je zaštiti.