Samova majka brine o njegovom bratu Jiru još od prometne nesreće u kojoj je Jiro zadobio traumatsku ozljedu mozga. Ali kada njihova majka umre, Sam mora odlučiti što je važnije – njegov brat ili njegova sloboda.