Nakon što je bijelac svojim automobilom uletio u mirne prosvjede i pobjegao, lokalna policija ne može pronaći vozača. Preživjela osoba iz incidenta uzima pravdu u svoje ruke kada identificira mogućeg osumnjičenika na dark webu.